Announcement

Collapse
No announcement yet.

Chit-Chat

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @Escape:


    ROFL!!! I loved reading it very much, like always!!! What can I say besides I just want to read the next episode. Good work again Escape!
    Faily of Kzin

    sigpic

    Comment


    • Hey Lilli, Mystery, HunBun and Adventure

      @Adventure, I missed you alot
      Going on a trip around the universe on a convertible

      Comment


      • Originally posted by OneBun
        ROFL That's just not right! No wonder Theme leaves when I come back. Bye...didn't mean it.

        I see everybunny came back right after I left... must be a fear of an outbreak perhaps...writes this conclusion in handy-dandy note book.
        You people are funny
        Intelligent Supporter, Unimportant Sir ThemePark, Advanced Intelligence Robot & Son

        We take care of all your robot needs.
        - If your harddrive crashes?

        Call Backup.
        Or see Upstairs.

        - If you need to get something copied?

        Go see Neko, the copycat.



        Comment


        • Originally posted by Mistery
          Yeah, holes especially in threads
          Poor Becky
          Hmmm, now there is an idea I might "borrow"...

          @ThemePark
          YAY! Sir Theme is back!

          STILL struddling

          sigpic

          PURPLE HELL is back and burning!! See you there!

          Comment


          • Hi back, Sir Theme


            @Lilli:
            *Whispers: "Help..."
            BTW, How far are you with both chapters?!?
            Working on the next game

            Comment


            • Originally posted by Lilliputt
              Hmmm, now there is an idea I might borrow
              oh goodness, I dread to think what may be coming

              lol - 'both chapters' - you're a glutton for punishment Lilli, now you got 2 stories to keep up with


              The unspecifically shaped member of the Looney Bin

              Comment


              • hehe Hi Theme
                Seeking Where My Alien & Mysterious Sis Has gone???
                Looney GHer!

                Comment


                • Originally posted by Mistery
                  Hi back, Sir Theme


                  @Lilli:
                  *Whispers: "Help..."
                  BTW, How far are you with both chapters?!?
                  Well, I know how to continue the Graphophobia, cuz it seems kinda obvious - at least ta me - whaz gonna happen, but in Escape story I'm stuck on a word I can't find. Btw do you have room for a butterfly, an intelligent ceramic figurine, a talking cat and a pink bunny taking notes out there in Switzerland? Juuust askin'...

                  STILL struddling

                  sigpic

                  PURPLE HELL is back and burning!! See you there!

                  Comment


                  • Hi Theme. You are back with us.

                    @Mystery
                    So now it seems that there aren’t any consequences for you in it, you maybe can start thinking about considering of forgiving my unawareness?

                    @Doglover
                    How are you doing my dear.
                    Faily of Kzin

                    sigpic

                    Comment


                    • Originally posted by Lilliputt
                      Well, I know how to continue the Graphophobia, cuz it seems kinda obvious - at least ta me - whaz gonna happen, but in Escape story I'm stuck on a word I can't find. Btw do you have room for a butterfly, an intelligent ceramic figurine, a talking cat and a pink bunny taking notes out there in Switzerland? Juuust askin'...
                      Don't forget the police officer!
                      "THEY MISUNDERESTIMATED ME" (George W. Bush)

                      Good Handkerchiefs Pelt Old Ladies In Car Engines, Often Fighting Fireman's Ice-Carrying Enlarged Rodents!!!

                      Member of the Looney Bin Fan Club!!!
                      1

                      Themepark's Long Lost Son????!!!!????

                      Comment


                      • Slimy, by now I'm used to lettin' Adventure and Escape remebri'n da police

                        STILL struddling

                        sigpic

                        PURPLE HELL is back and burning!! See you there!

                        Comment


                        • Originally posted by Lilliputt
                          Well, I know how to continue the Graphophobia, cuz it seems kinda obvious - at least ta me - whaz gonna happen, but in Escape story I'm stuck on a word I can't find. Btw do you have room for a butterfly, an intelligent ceramic figurine, a talking cat and a pink bunny taking notes out there in Switzerland? Juuust askin'...
                          Yeah, my spaceship above Switzerland has much space
                          Can I help you with the word?

                          OneBun, do you fly like this to GH Planet?




                          Originally posted by Adventure
                          @Mystery
                          So now it seems that there aren?t any consequences for you in it, you maybe can start thinking about considering of forgiving my unawareness?
                          My dear Adventure, I already did, just forgot to post it due to a malfunction
                          Working on the next game

                          Comment


                          • ROLF I was just reading the story you posted Mistery and I just cant stop laughing. In most of the stories it's mentioned "Becky with Hyper on her head" ROLF ROLF
                            Cℓĭck Here to pℓαγ "Tђє First Door"
                            tђє мost cђαℓℓєηgĭηg oηℓĭηє qυєst.




                            "We don't stop playing games because we grow old,
                            we grow old because we stop playing games"
                            sigpic

                            Comment


                            • Originally posted by Mistery
                              OneBun, do you fly like this to GH Planet?
                              Only when I have gained enough energy from my typical meds & carrot rum!

                              Becky~ I'm trying to still get over the airplane blue swirly fox...then I read that too...ROFL
                              Seeking Where My Alien & Mysterious Sis Has gone???
                              Looney GHer!

                              Comment


                              • Originally posted by Eternal Becky
                                ROLF I was just reading the story you posted Mistery and I just cant stop laughing. In most of the stories it's mentioned "Becky with Hyper on her head" ROLF ROLF
                                Yeah, that's - aside from howling - the most typical thing about you
                                Thanks
                                Working on the next game

                                Comment

                                Working...
                                X