Announcement

Collapse
No announcement yet.

Chit-Chat

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @Mystery
    Only asking you how you are doing.

    @Escape
    Oh sorry. I think I am doing some adventurous reading again.

    But This is a Bossche Bol (not the best pic, but they are delicious, especially from a few confectioner's shops in Den Bosch, but I am not going to get them there today. Oh why the milk is in the picture?? I don't know. )
    Attached Files
    Faily of Kzin

    sigpic

    Comment


    • *Notes in her butterflyish-english databank:
      I am more about to PM you = How are you?*

      Thanks, I am okay, but I was very tired through the last days despite of a lot of sleep, but my mood isn't bad

      Hmmmm, I need to download some of those Bosche Bols
      Working on the next game

      Comment


      • Escape, It sounds pretty difficult to me!! Well when you're stuck, just come and refresh yourself here!!

        Adventure, It looks sooo yummy!! I have to go to the import shop if I can find something similar.

        Sorry I need to go now!! See you all later!!

        Comment


        • @ Adventure...Those look DELICIOUS!! I'm a sucker for anything sweet and tasty!!! I have the biggest sweet tooth! What is the creme on the inside? Is that like a whipped cream or marshamallow??

          @ Mistery..You're still very tired???

          @ Lili..You are right!! That's why I'm here! Have a wonderful night, Lili.... Talk to you soon!

          Comment


          • Bye, lili, it was nice chatting with you, see you later

            @Escape
            I have slept almost 10 hours, so I'm not tired, but I'm getting tired pretty quicky
            Working on the next game

            Comment


            • @ Mistery...Hmm.....Sounds like you could use a small dose of ROFL...they sometimes say that exercise can make a person feel more awake and energetic... (It's those crazy endorphins) Unfortunately, I won't be making anyone ROFL right now.. I'm sure if you stick around here, you'll get a dose of it soon, though!

              Comment


              • Originally posted by EscapeGirl
                @ Mistery...Hmm.....Sounds like you could use a small dose of ROFL...they sometimes say that exercise can make a person feel more awake and energetic... (It's those crazy endorphins) Unfortunately, I won't be making anyone ROFL right now.. I'm sure if you stick around here, you'll get a dose of it soon, though!
                Lol, I think I'm going to take a ROFL shower instead of a tomato shower
                Working on the next game

                Comment


                • @Escape
                  It's whipped cream, and with pure chocolate with glacé (?) on the outside. You also have them with milk chocolate (not the real ones), but I think the combination is a little too sweet.

                  @Lili
                  Sleep well, have beautiful dreams and see you soon.
                  Faily of Kzin

                  sigpic

                  Comment


                  • @ Mistery....Good idea!!! Did you get a chance to read Lilli's story?

                    @ Adventure....those sound completely FABULOUS!!! *drools* I'm having a sweet tooth right now because it's late and I'm tired...but then again, I have one all the time!!

                    Comment


                    • No, I haven't read it yet, but I will soon. I'm about to eat a late breakfast (Adventure made me hungry), and then I'll make another coffee, before I read it
                      Working on the next game

                      Comment


                      • @ Mistery...sounds like a good plan. I love it when I get to work in the a.m., have my coffee to spill, and can read a new chapter in one of our GH Adventures.

                        Comment


                        • Well, I really wanted a Bossche bol last night, so I just have to buy them today. It also the favorourite sweet of my hubby and his father beside the Dame Blanche (ice coupe). I think I buy some ice cream as well.
                          Faily of Kzin

                          sigpic

                          Comment


                          • Yes, it's great to read it while spilling some coffee
                            I just hope that Sir Theme will be soon kind enough to continue our story aswell, otherwise I'll have to pick some oil with my virtual playbot son

                            @Adventure
                            Great!!! Have a luxurious day today That sounds wonderful
                            Working on the next game

                            Comment


                            • @Mystery
                              Well sometimes you just have to spoill yourself a bit, however I better be quick otherwise my hubby has eaten it all, lol.
                              Faily of Kzin

                              sigpic

                              Comment


                              • Originally posted by Adventure
                                @Mystery
                                Well sometimes you just have to spoill yourself a bit, however I better be quick otherwise my hubby has eaten it all, lol.
                                Don't you have a little safe in your fridge???
                                Yes, it is a good idea to spoil yourself a bit sometimes, agreed

                                Btw, is Escape sleeping with the mouse in her hand??
                                Or already eaten it with a chocolate dip?
                                Working on the next game

                                Comment

                                Working...
                                X