Announcement

Collapse
No announcement yet.

Chit-Chat

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • みなさん、こんにちは。 私はずっとNarutoを最近見ている。 皆はいかにあるか。

    Comment


    • @ Becky...Hi!! I'm good, but squished....Happy Squished Week!! How are you?

      @ Lili....No, no hangover....I'm good, but very squished. How is my clay drinking buddy? (a little squished, maybe? )

      Comment


      • Vault, ROFL!! first 2 sentences were good But the last one.... umhhh kinda old way, like in the Shakespeare's works...
        I'm squished but okay now How was Naruto? fun?

        Comment


        • Originally posted by EscapeGirl
          @ Becky...Hi!! I'm good, but squished....Happy Squished Week!! How are you?

          I am fine dear Join the dance
          Cℓĭck Here to pℓαγ "Tђє First Door"
          tђє мost cђαℓℓєηgĭηg oηℓĭηє qυєst.




          "We don't stop playing games because we grow old,
          we grow old because we stop playing games"
          sigpic

          Comment


          • Hey again, I had a little problem with my computer and couldn't do anything...

            Hey Escape How are you?
            Going on a trip around the universe on a convertible

            Comment


            • Haha, messed up translator again. Yeah, recently I've been obsessed w/ Naruto (i watch it with english subtitles on Youtube), I havent been on GH as much recently. How is everyone?

              Comment


              • Escape, A little?? Very exhausted now.. But I think I can stay a little more..

                Comment


                • Anyone else watch naruto besides FS? I"m so xonfused.
                  edit: Whoops, mean vonfused.

                  Comment


                  • Originally posted by Vault
                    Haha, messed up translator again. Yeah, recently I've been obsessed w/ Naruto (i watch it with english subtitles on Youtube), I havent been on GH as much recently. How is everyone?
                    So it's not dubbed into English.. Can we see it in YouTube??
                    And no, I've not seen it before..

                    Comment


                    • Originally posted by EscapeGirl
                      *yawns and spills some hot coffee* Ouch! Morning everyone!
                      @Escape
                      Da EEEEEEEEEEEEEEEEEESCAAAAAAAAAAAAPE!!! Enormous Hi, dear wonderful daughter! Good ta see ya Whaz up? Seen da latest on hilarious pics?

                      @Doglover
                      DOGLOVER?! Is da Doglover?? DOOOOOGLOVER!! *Runs ta Doglover and hugs her* Whaz up, dear?

                      STILL struddling

                      sigpic

                      PURPLE HELL is back and burning!! See you there!

                      Comment


                      • @ Becky...Dance? Yay! I'm dancin' in the early morn!!

                        @ Vault...Hey!! How are you!?

                        @ Lili....very glad you can stick around a bit!! Making dinner last night went okay??

                        @ Mom....YAY!!! Biiiiiiiiiiiiig to you!!! How are you?

                        @ Doglover.....YAY!!! SO glad to see you!!! Biiiiiiiiiiiiiig to you!! how are you?

                        Comment


                        • Cool I just got a new name "Wolfie Becky"
                          Cℓĭck Here to pℓαγ "Tђє First Door"
                          tђє мost cђαℓℓєηgĭηg oηℓĭηє qυєst.




                          "We don't stop playing games because we grow old,
                          we grow old because we stop playing games"
                          sigpic

                          Comment


                          • Originally posted by EscapeGirl
                            @ Mom....YAY!!! Biiiiiiiiiiiiig to you!!! How are you?
                            I'm so happy. Got my friends on da Hood ta chat with and strugglin' ta finish da story Are ya in da office? Did ya see da pictures in "hilarious pictures"? See, I asked Adventure earlier today about elephants...

                            http://gamershood.com/forum/showpost...&postcount=456

                            (second pic )

                            @Becky
                            "Wolfie Becky"? Really? Me likes

                            @Vault
                            Hi! How ya doin'?

                            STILL struddling

                            sigpic

                            PURPLE HELL is back and burning!! See you there!

                            Comment


                            • im offf now people to get ready wishe me luck beeeeeeeeeeeeeeeeee

                              hope this dosent happen to meeee :GHOST:
                              sigpic
                              My Anime List -http://myanimelist.net/animelist/roggor
                              My Manga List -http://myanimelist.net/mangalist/roggor
                              Xbox Gamertag - MunkyManJr

                              Comment


                              • @ Mom....ROFL!! Yes, I saw that one that you asked Adventure in the previous posts. Made me ROFL! I loved it!! Too funny!!

                                @ Rogger...I read that you were having an operation. You'll do wonderfully!! Take care, and we hope to see you when you recover!!

                                Comment

                                Working...
                                X